Tuesday, 26 May 2009

PORTFOLIO UPDATES


Po 4 godzinach usuwania i segregacji fotografii, moje portfolio na carbonmade nareszcie wygląda normalnie. Zamiast 440 zdjęć- ok 100 i w końcu wszystko chodzi jak powinno. Czuję się z tym naprawdę świetnie, wbrew obawom, że ciężko mi się będzie rozstać z większością zdjęć. Przy okazji, przypomniały mi się miesiące, w których codziennie powstawało coś nowego, brakuje mi trochę tego głodu...
www.sarachmet.carbonmade.com

After four hours of deleting and classifying images, my portfolio on carbonmade looks normally, at last. 100 photographs instead of 440 and all works like it should. I feel...good :) and refreshed , even although I was quite sure I would have problems with selection of all these images. By the way, it reminded me those months, when I used to make something new every single day. I really miss this hunger sometimes...
www.sarachmet.carbonmade.com

* Swans And Doves , 2006

1 comment:

  1. Przytulnie tutaj. :> Też chciałbym zwiększyć twórcze obroty. Jedna praca zajmuje mi tygodnie, jak nie miesiące. :> Twoje galerie płyną - coś się pojawia, coś znika. ;> Ver.

    ReplyDelete